
VŠEOBECNÉ PODMIENKY POUŽÍVANIA WEBOVEJ STRÁNKY REKLAMUJTEONLINE.SK
OBSAH
I. DEFINÍCIE
II. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
III. POSKYTOVANIE SLUŽIEB – ELEKTRONICKÉ A TECHNICKÉ POŽIADAVKY
IV. UŽÍVATELIA
V. REGISTRÁCIA A PRIHLÁSENIE
VI. PREVÁDZKA WEBOVEJ STRÁNKY
VII. POUŽÍVANIE WEBOVEJ STRÁNKY DODÁVATEĽMI
VIII. OSOBNÉ ÚDAJE
IX. SŤAŽNOSTI
X. MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOROV, ODŠKODENIE A VYMOŽITEĽNOSŤ PRÁVA
XI. KONTAKT
XII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
I. DEFINÍCIE
Pojmy uvedené vo Všeobecných podmienkach používania webovej stránky reklamujteonline.sk s veľkým začiatočným písmenom majú nasledujúci význam:
1) Avatar – miniatúra alebo predvolená grafika alebo iniciály alebo krstné meno Registrovaného užívateľa, viditeľná na Webovej stránke
2) Registračný formulár – formulár dostupný na Webovej stránke umožňujúci registráciu na Webovej stránke a vytvorenie Účtu;
3) Spotrebiteľská organizácia alebo poskytovateľ služieb – Spoločnosť ochrany spotrebiteľov (S.O.S.), sídlo: Osloboditeľov 369/90, 059 35 Batizovce, IČO: 42 088 453, zapísaná v Registri mimovládnych neziskových organizácií vedeným Ministerstvom vnútra pod č. VVS/1-900/90-34002 s e-mailovou adresou: info@sospotrebitelov.sk
4) ID – automaticky generované individuálne meno Registrovaného užívateľa, vytvorené spojením jeho iniciálok;
5) Spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá s Dodávateľom uzavrela spotrebiteľskú zmluvu, pričom v súvislosti s touto zmluvou nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania;
6) Účet – služba poskytovaná elektronicky Poskytovateľom služby Registrovanému užívateľovi prostredníctvom Webovej stránky, ktorý pozostáva zo súboru jednotlivých mien (ID) a hesiel poskytnutých používateľom.
7) Individuálne meno (ID) a heslo poskytnuté Registrovaným užívateľom – súbor zdrojov v dátovom komunikačnom systéme Poskytovateľa služieb, v ktorom sa zhromažďujú tieto údaje poskytnuté Registrovaným užívateľom (vrátane osobných údajov), údaje týkajúce sa podaných sťažností a uzavretých prípadov sťažností týkajúce sa Registrovaného užívateľa a ďalšie prvky uvedené v Podmienkach;
8) Dodávateľ – osoba, ktorá so Spotrebiteľom uzavrela spotrebiteľskú zmluvu v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
9) Podmienky – VŠEOBECNÉ PODMIENKY POUŽÍVANIA WEBOVEJ STRÁNKY Reklamujteonline.sk;
10) Webová stránka – webová stránka Poskytovateľa služieb dostupná na adrese www.reklamujteonline.sk a všetky podstránky a prvky s ňou súvisiace, ktorá spočíva v sprístupnení online nástroja, ktorý Registrovaným užívateľom uľahčuje nahlasovanie sťažností Dodávateľom prostredníctvom zasielania správ, vrátane zasielania správ Dodávateľmi Registrovaným užívateľom;
11) Sťažnosť – spotrebiteľský problém medzi Registrovaným užívateľom a Dodávateľom vrátane všetkých správ a iného obsahu, ktorý s tým súvisí;
12) Zmluva – zmluva uvedená v časti V. ods. 2 Podmienok;
13) Služby – služby poskytované elektronicky Poskytovateľom služieb uvedené v Podmienkach;
14) Neregistrovaný užívateľ – akákoľvek osoba, ktorá bez registrácie a vytvorenia Účtu v zmysle časti V. Podmienok, navštívi webovú lokalitu a používa ju bez registrácie a vytvorenia Účtu, navštívi Webovú stránku a používa obmedzené funkcie, ktoré nie sú vyhradené pre Registrovaných užívateľov;
15) Registrovaný užívateľ – osoba, ktorá si registráciou opísanou v časti V. Podmienok a prijatím týchto Podmienok vytvorí Účet a v dôsledku toho vstúpi do zmluvného vzťahu s Poskytovateľom služieb s cieľom využívať všetky ním poskytované služby.
II. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
1. Poskytovateľom služby je Spotrebiteľská organizácia.
2. Služby sú poskytované Registrovaným užívateľom prostredníctvom Webovej stránky spôsobom uvedeným v Podmienkach.
3. Prístup na Webovú stránku je dostupný 24 hodín denne, sedem dní v týždni, okrem:
1) Obdobia vyplývajúceho z obmedzení prístupu zo strany prevádzkovateľov sietí.
2) Obdobia výpadku vyplývajúceho z konania alebo opomenutia tretích strán, za ktoré Poskytovateľ služieb nezodpovedá (napr. výpadok elektrickej siete).
3) Obdobia údržby hardvéru a softvéru. Poskytovateľ služieb je povinný venovať maximálnu starostlivosť na zabezpečenie toho, aby sa uvedené prerušenia uskutočnili v nočných hodinách a trvali čo najkratšie. Prerušenie poskytovania Služieb z technických dôvodov nesmie vplývať na posúdenie plnenia povinností Poskytovateľa služieb podľa Podmienok alebo Zmluvy.
4. Prvky Služby vrátane názvu Služby, jej funkcií, grafického dizajnu, loga, grafických prvkov, rozloženia a kompozície týchto prvkov („rozloženie“), ochranných známok, softvéru, databázy (ďalej len „prvky Služby“) sú chránené príslušnými právnymi predpismi.
5. Poskytovateľ služieb neposkytuje prostredníctvom prevádzkovania Webovej stránky a poskytovania Služieb žiadne licencie a neprevádza žiadne práva k prvkom Služby na žiadne subjekty vrátane Registrovaných užívateľov.
6. Registrovaný užívateľ ani žiadny iný subjekt prostredníctvom používania Webovej stránky alebo Služieb nezískava žiadnu licenciu ani autorské práva k akýmkoľvek dielam používaných v súvislosti s používaním Webovej stránky alebo vykonávaním Služieb.
7. Je zakázané umiestňovať na Webovú stránku alebo dodávať na Webovú stránku alebo v rámci Služieb obsah (vrátane súborov) nezákonnej povahy, najmä: obsah alebo súbory, ktoré porušujú alebo môžu porušovať práva iných subjektov vrátane fyzických osôb, právnických osôb, organizačných jednotiek bez právnej subjektivity; obsah alebo súbory, ktoré predstavujú alebo môžu predstavovať akt nekalej súťaže; obsah alebo súbory, ktoré porušujú alebo môžu porušovať hospodársku súťaž; obsah alebo súbory, ktoré porušujú alebo môžu porušovať autorské práva; obsah alebo súbory, ktoré porušujú alebo môžu porušovať práva k ochrannej známke; obsah alebo súbory vulgárnej, urážlivej, pornografickej, erotickej, diskriminačnej povahy; obsah alebo súbory propagujúce konzumáciu drog; akýkoľvek obsah alebo súbory, ktoré sú akýmkoľvek spôsobom nezákonné. Okrem toho je zakázané zverejňovať na Webovej stránke a dodávať na webovú lokalitu alebo v rámci Služieb: obsah alebo súbory, ktoré nesúvisia s témami a úlohami webovej lokality alebo sú s nimi nezlučiteľné; obsah alebo súbory, ktoré nesúvisia s funkciami webovej lokality alebo sú s nimi nezlučiteľné; obsah alebo súbory reklamného charakteru; obsah alebo súbory propagujúce konzumáciu alkoholu; obsah alebo súbory nezlučiteľné s pravidlami spoločenského spolužitia; obsah alebo súbory nezlučiteľné s dobrými mravmi.
8. Poskytovateľ služieb nezodpovedá za akékoľvek porušenie zo strany Registrovaného užívateľa alebo Neregistrovaného užívateľa resp. akéhokoľvek iného subjektu, ktorý poruší zákaz uvedený v ods. 7 tejto časti a zverejnení taký obsah alebo súbory.
9. V prípade, že Registrovaný užívateľ alebo akýkoľvek iný subjekt nahrá obsah alebo súbory uvedené v ods. 7 tejto časti, Poskytovateľ služieb môže takýto obsah alebo súbory odstrániť z Webovej stránky a ak sa vyššie uvedené vzťahuje na Registrovaného užívateľa, Poskytovateľ služieb môže zablokovať Účet tohto Registrovaného užívateľa na primeraný čas alebo odstrániť Účet tohto Registrovaného užívateľa, pričom uvedené vymazanie Účtu bude zároveň predstavovať okamžité ukončenie Zmluvy. Poskytovateľ služieb oznámi Registrovanému užívateľovi uvedené zablokovanie Účtu alebo vymazanie Účtu a ukončenie Zmluvy zaslaním e-mailu.
10. Odoslaním alebo vytvorením akéhokoľvek diela v rámci používania Webovej stránky, riešenia Sťažnosti alebo vykonávania akejkoľvek inej činnosti opísanej v týchto Podmienkach, udeľuje Registrovaný užívateľ Poskytovateľovi služieb bezodplatnú nevýhradnú licenciu na dobu neurčitú na Slovensku aj v zahraničí na používanie uvedeného diela pre účely poskytovania Služieb podľa týchto Podmienok.
11. Registrovaný užívateľ sa zaväzuje, že nebude žiadnym spôsobom vykonávať svoje osobnostné práva spôsobom, ktorý porušuje oprávnené záujmy Poskytovateľa služieb.
12. Poskytovateľ služieb môže oprávniť inú osobu na použitie diela v rozsahu licencie získanej v súlade s ods. 10 vyššie (sublicencia).
13. Keď Registrovaný užívateľ odošle akýkoľvek odkaz so zaznamenaným obsahom v rámci používania Webovej stránky, riešenia Sťažnosti alebo akejkoľvek inej činnosti popísanej v Podmienkach, Registrovaný užívateľ tak umožní Poskytovateľovi služieb bezplatné šírenie vyššie uvedeného odkazu, vrátane najmä:
1) šírenie prostredníctvom verejného zobrazenia (projektory, premietacie plátna a podobné zariadení);
2) šírenia na internete;
3) šírenia prostredníctvom prostriedkov elektronickej komunikácie (najmä e-mail, okamžité správy).
14. Povolenie uvedené v ods. 13 tejto časti:
1) platí na území Slovenskej republiky aj v zahraničí;
2) sa udeľuje na dobu neurčitú;
3) zahŕňa aj udelenie ďalších súhlasov pre Poskytovateľa služieb na distribúciu odkazu iným subjektom a prenos prijatého odkazu iným subjektom.
15. Vzhľadom na skutočnosti uvedené v ods. 13 a 14 tejto časti Registrovaný užívateľ vyhlasuje, že má právo vykonávať činnosti uvedené v ods. 13 a 14 tejto časti a to šírenie a používanie predmetného odkazu v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi a neporuší tým práva tretích strán. Registrovaný užívateľ je zodpovedný za akékoľvek následky súvisiace s nepravdivosťou vyššie uvedeného vyhlásenia.
16. Pokiaľ nie je výslovne uvedené inak, používanie výrazu „spoločnosť“ na Webovej stránke alebo v oznámeniach zasielaných v súlade s predpismi znamená Dodávateľ.
III. POSKYTOVANIE SLUŽIEB – ELEKTRONICKÉ A TECHNICKÉ POŽIADAVKY
1. Poskytovateľ služieb prijatím a zverejnením Podmienok zabezpečuje poskytovanie Služieb elektronicky v rozsahu stanovenom v Podmienkach.
2. Poskytovateľ služieb je povinný pred uzatvorením Zmluvy bezplatne sprístupniť užívateľovi Webovej stránky Podmienky na poskytovanie elektronických služieb ich zverejnením na Webovej stránke .
3. Poskytovateľ služieb bezplatne sprístupňuje Podmienky spôsobom, ktorý umožňuje získanie, reprodukciu a zaznamenanie obsahu Podmienok prostredníctvom teleinformačného systému používaného užívateľom Webovej stránky.
4. Pre používanie Webovej stránky a Služieb je potrebné splniť nasledujúce technické podmienky:
1) počítač, laptop alebo iné multimediálne zariadenie s prístupom na internet;
2) nainštalovaný webový prehliadač, napríklad Microsoft Edge 40 alebo novší, s povoleným Podpora ActiveX, podpora Java appletov, JavaScriptu a cookies alebo verzie Mozilla Firefox 34.0 alebo novší s podporou pre Java applety, JavaScript a povolené cookies;
3) odporúčané minimálne rozlíšenie obrazovky 1024 x 768 pixelov;
4) nainštalovaný prehliadač PDF (Acrobat Reader 8.x alebo novší);
5) mať aktívny a správne nakonfigurovaný e-mailový účet;
6) pre správne fungovanie Webovej stránky je potrebné overiť a prípadne vypnúť akýkoľvek ďalší softvér vrátane doplnkov prehliadača, doplnky internetového prehliadača, ktoré blokujú funkcie a/alebo obsah, napr. sieť VPN alebo blokovať vyskakovacie okná reklám;
7) registrácia na Webovej stránke, ktorej výsledkom je vytvorenie Účtu (vyžaduje sa len v prípade využívania Služieb Registrovaných užívateľov);
5. Webová stránka používa cookies, ktoré sú uložené v systéme IKT užívateľa. Tieto súbory sa používajú na technické účely správneho používania Služieb.
IV. UŽÍVATELIA
1. Užívateľ môže používať Webovú stránku úplne dobrovoľne a bezplatne za podmienok uvedených v Podmienkach. Vyššie uvedené sa nedotýka povinnosti užívateľa znášať povinnosť platiť poplatky za prístup na internet v súlade so samostatnými zmluvami uzatvorenými s tretími stranami poskytujúcimi prístup na internet.
2. Registrovaný užívateľ môže používať webovú stránku iba ako Spotrebiteľ.
3. Na prihlásenie na Webovú stránku môže Registrovaný užívateľ kliknúť na tlačidlo „Prihlásenie/Registrácia“ zobrazené v pravom hornom rohu Webovej stránky (keď nie je prihlásený), zadať prihlasovacie údaje a kliknúť na tlačidlo „Prihlásiť sa“. Okrem toho sa môže prihlásiť Registrovaný užívateľ obdobným spôsobom pri hlásení Sťažnosti v module „Osobné údaje“.
4. V prípade, že Registrovaný užívateľ poruší Podmienky, môže Poskytovateľ služieb zablokovať jeho Účet na primeranú dobu alebo vymazať Účet tohto Registrovaného užívateľa, uvedené vymazanie Účtu predstavuje aj okamžité ukončenie Zmluvy. Poskytovateľ služieb informuje Registrovaného užívateľa o vyššie uvedenom zablokovaní Účtu, vymazaní Účtu a ukončení Zmluvy zaslaním správy e-mailom.
9. Registrovaný užívateľ môže využívať modul „Môj účet“:
1) zmeniť údaje alebo heslo uvedené v časti V. ods. 4;
2) pridať fotografiu do Avatara kliknutím na tlačidlo „Zmeniť“ v module „Foto“ a odoslať súbor s fotografiou maximálnej veľkosti na Webovú stránku 50 pixelov x 50 pixelov a maximálna veľkosť 2 megabajty;
3) odstrániť účet: kliknutím na tlačidlo „Odstrániť môj účet“ v dolnej časti potvrdením vymazania Účtu kliknutím tlačidlo, ktoré sa zobrazí.
10. Kliknutím na Avatar, ktorý sa nachádza v pravom hornom rohu Webovej stránky Registrovaný užívateľ môže kliknúť na jedno z nasledujúcich tlačidiel:
1) „Moje sťažnosti“ – kliknutím sa dostane do modulu „Moje sťažnosti“;
2) „Môj účet“ – kliknutím sa dostane do modulu „Môj účet“;
3) „Odhlásiť sa“ – kliknutím sa odhlási z Účtu.
11. Prijatím Podmienok dáva Registrovaný užívateľ súhlas so zverejnením celého vytvoreného alebo nahratého obsahu v súlade s ustanovenými Podmienkami.
12. Za všetky dôsledky súvisiace s nepravdivými vyhláseniami zodpovedá Registrovaný užívateľ.
13. Akékoľvek penetračné testovanie alebo bezpečnostné testovanie Webovej stránky zo strany užívateľov je zakázané.
V. REGISTRÁCIA A PRIHLÁSENIE
1. K umožneniu využívania Služieb vedie registrácia na Webovej stránke a následné vytvorenie Účtu Registrovaného užívateľa v súlade s Podmienkami.
2. Zmluva o poskytovaní služby Účtu sa uzatvára medzi Poskytovateľom služieb a Registrovaným užívateľom pri splnení nasledovných podmienok:
1) Správne vyplnenie a odoslanie Registračného formuláru použitého na vytvorenie Účtu a súhlas Registrovaného užívateľa s Podmienkami, vyplnením príslušných polí alebo zaškrtnutím príslušných polí na Webovej stránke (aj kliknutím na tlačidlo „Prihlásenie/Registrácia“ zobrazené v pravom hornom rohu Webovej stránky alebo počas hlásenia Sťažnosti v module „Osobné údaje“)
2) Zaregistrovanie sa prostredníctvom svojho účtu Google, Facebook alebo Apple (táto funkcia je možná kliknutím na zobrazené tlačidlo „Prihlásenie/Registrácia“.
3. Zmluva uvedená v ods. 2 tejto časti, sa uzatvára na dobu neurčitú, okrem výnimiek uvedených v Podmienkach.
4. Vyplnenie Registračného formulára v súlade s ods. 2 bod 1 tejto časti je potrebné vykonať v príslušných poliach osobou spôsobilou na právne úkony s nasledujúcimi údajmi:
1) e-mailová adresa;
2) meno;
3) priezvisko;
4) nastavenie hesla potrebného na autorizáciu pri registrácii a prístup k Účtu pri prihlásení.
5. Registrovaný užívateľ zaregistrovaním, vyplnením a odoslaním Registračného formulára resp. registráciou v súlade s ods. 2 bod 2 tejto časti zároveň vyhlasuje, že ním uvedené údaje sú pravdivé a neporušujú žiadne práva iných subjektov.
6. E-mailová adresa uvedená pri registrácii v súlade s ods. 4 bod 1 tejto časti súvisí s Účtom a je nevyhnutnou formou identifikácie Registrovaného užívateľa a používa sa na:
1) Komunikáciu súvisiacu s poskytovaním Služieb, a to aj medzi Poskytovateľom služieb a Registrovaným užívateľom a medzi Registrovaným užívateľom a Dodávateľom, voči ktorému tento Registrovaný užívateľ podal Sťažnosť/Reklamáciu v súlade s predpismi. Zakaždým, keď sa Podmienky odvolávajú na komunikáciu prostredníctvom e-mailu s Registrovaným užívateľom, oznámenia alebo správy odoslané Registrovanému užívateľovi budú zasielané na e-mailovú adresu priradenú k vyššie uvedenému Účtu.
2) Prihlásenie sa do Účtu.
7. Registrovaný užívateľ sa zaväzuje uchovať svoje heslo v tajnosti pri registrácii a toto heslo nikomu neprezradiť.
8. Odoslanie Registračného formulára v súlade s ods. 2 bod 1 tejto časti je kliknutie na tlačidlo „Registrovať“ po správnom vyplnení všetkých polí popísaných v ods. 4 tejto časti. Následne sa na e-mailovú adresu uvedenú Registrovaným užívateľom v súlade s ods. 4 tejto časti odošle správa obsahujúca odkaz, ktorý Registrovaný užívateľ potvrdí kliknutím registrácie na Webovej stránke a vytvorením Účtu. Potom, čo Registrovaný užívateľ klikne na odkaz uvedený v predchádzajúcej vete, sa zaregistruje na Webovej stránke, získa status Registrovaného užívateľa, ktorý bude potvrdený zaslaním správy na adresu uvedenú Registrovaným užívateľom podľa ods. 4 bod 1 tejto časti.
9. Vzhľadom na to, že Účet má pridelenú konkrétnu a individuálnu e-mailovú adresu, nie je možné vytvoriť viac ako jeden účet pomocou rovnakej e-mailovej adresy.
10. Registrovaný užívateľ môže kedykoľvek zmeniť údaje uvedené v Účte.
11. Registrovaný užívateľ získava prístup k vytvorenému Účtu pomocou e-mailovej adresy a hesla, alebo pomocou účtu uvedeného v ods. 2 bod 2 tejto časti. Zadaním vyššie uvedených údajov do príslušných polí sa Registrovaný užívateľ môže prihlásiť na Webovú stránku a prostredníctvom nej používať Služby vyhradené pre Registrovaných užívateľov.
12. V prípadoch povolených všeobecne platnými právnymi predpismi resp. v prípade porušenia ustanovení Podmienok zo strany Registrovaného užívateľa Poskytovateľ služby môže na primeranú dobu zablokovať Účet tohto Registrovaného užívateľa alebo vymazať Účet tohto Registrovaného užívateľa, čím uvedené vymazanie Účtu predstavuje zároveň okamžité ukončenie Zmluvy. Poskytovateľ služieb na vyššie uvedené upozorňuje Registrovaného užívateľa zaslaním správy e-mailom.
13. Registrovaný užívateľ môže kedykoľvek zrušiť Účet, a tým súčasne ukončí Zmluvu s okamžitou platnosťou vykonaním úkonu podľa časti IV. ods. 9 bod 3 Podmienok alebo odoslaním správy so žiadosťou o odstránenie Účtu:
1) elektronicky na nasledujúcu e-mailovú adresu:
info@reklamujteonline.sk alebo
2) písomne na adresu Spoločnosti ochrany spotrebiteľov (S.O.S.), Poprad.
14. Po vymazaní Účtu, ako je uvedené v Podmienkach, a po ukončení Zmluvy:
1) nie je možné, aby príslušný Registrovaný užívateľ vykonával akékoľvek činnosti týkajúce sa Sťažností, ktoré sú s ním spojené,
2) Poskytovateľ služieb vymaže Sťažnosti alebo uzavreté prípady alebo návrhy týkajúce sa daného Registrovaného užívateľa.
15. Registrovaný užívateľ dostane potvrdenie o vymazaní Účtu a ukončení Zmluvy e-mailom.
VI. PREVÁDZKA WEBOVEJ STRÁNKY
1. Užívatelia môžu používať Webovú stránku v rozsahu uvedenom v pravidlách. Podanie Sťažnosti môžu na Webovú stránku odoslať iba Registrovaní užívatelia. Dodávatelia nemôžu podať Sťažnosť na Webovej stránke.
2. Na podanie Sťažnosti prostredníctvom Služieb (ďalej len „podanie Sťažnosti“), je potrebné vykonať nasledujúce úkony:
1) Kliknúť „Podajte sťažnosť“;
2) Zadať meno Dodávateľa, ktorému má byť Sťažnosť podaná, do poľa „Vyhľadajte dodávateľa „, a potom vybrať z rozbaľovacieho zoznamu tohto Dodávateľa alebo, ak nie je Dodávateľ v zozname, kliknúť na tlačidlo „Pridajte nového dodávateľa“ a potom vyplniť príslušné polia (názov spoločnosti, e-mailovú adresu, prípadne daňové identifikačné číslo – čo môže viesť k načítaniu ďalších údajov z databázy) údajmi o Dodávateľovi, ktorému má byť Sťažnosť podaná a z rozbaľovacieho zoznamu vybrať druh podnikania, ktoré Dodávateľ vykonáva; v rámci funkcionality Webovej stránky pri pridávaní nového typu podnikania k Dodávateľovi, ktorý už na Webovej stránke existuje, je možné zmeniť aj e-mailovú adresu, ktorá mu bola pridelená,
3) Kliknúť na tlačidlo „Ďalej“;
4) Z rozbaľovacieho zoznamu vybrať typ problému v súlade s predmetom podanej Sťažnosti;
5) Kliknúť na tlačidlo „Ďalej“;
6) Zaregistrovať sa a vytvoriť si Účet alebo sa prihlásiť v súlade s ustanoveniami časti V. Podmienok, pokiaľ Registrovaný užívateľ už nie je prihlásený na Webovej stránke;
7) Kliknúť na tlačidlo „Ďalej“;
8) Vyplniť údaje Sťažnosti vyplnením nasledujúcich polí:
a) názov Sťažnosti;
b) typ identifikácie výberom z rozbaľovacieho zoznamu, napríklad číslo zákazníka a zadaním tohto čísla v poli „Číslo zákazníka“, ktoré sa zobrazí;
c. Popis Sťažnosti, ktorý musí obsahovať tieto informácie:
i. dôvody podania Sťažnosti,
ii. čo spôsobilo situáciu, ktorá viedla k podaniu Sťažnosti (ako došlo k problému),
iii. aké úkony boli v súvislosti s daným problémom doteraz vykonané,
iv. žiadosť adresovaná Dodávateľovi v súvislosti so Sťažnosťou;
9) Voliteľne je možné k Sťažnosti pridať prílohy vo forme súborov, ktoré možno nahrať do služby a následne odoslať Dodávateľovi. Toto sa vykonáva nahratím daného súboru do oblasti uvedenej na Webovej stránke alebo kliknutím na tlačidlo „Vybrať“ v uvedenej oblasti. Maximálna veľkosť súboru uvedeného v tejto časti je 10 megabajtov a maximálny počet súborov je 10;
10) Začiarknuť jedno z nasledujúcich políčok viditeľnosti Sťažnosti:
a. „Áno, chcem, aby bol môj prípad viditeľný pre používateľov internetu.“ – ktoré znamená súhlas so zverejnením Sťažnosti alebo uzavretého prípadu na internete (čo sa označuje ako: „Verejné“), takže každá osoba ktorá používa internet, bude môcť vidieť túto Sťažnosť alebo uzavretý prípad vrátane všetkých správ, ktoré prostredníctvom Služby odoslal Registrovaný užívateľ aj Dodávateľ, voči ktorému bola Sťažnosť podaná. Vo vyššie uvedenom prípade bude zverejnená Sťažnosť alebo uzavretý prípad obsahovať iniciály Registrovaného užívateľa namiesto jeho mena a priezviska, pričom e-mailová adresa Registrovaného užívateľa, typ identifikácie zadaný počas prípravy Sťažnosti a súbory pripojené k Sťažnosti alebo uzavretému prípadu nebudú zverejnené a budú prístupné len Registrovanému užívateľovi a Dodávateľovi, ktorého sa Sťažnosť týka, a Poskytovateľovi služieb.
b) „Nie, chcem, aby môj prípad zostal súkromný“ – to znamená, že Sťažnosť alebo uzavretý prípad vrátane všetkých správ zaslaných prostredníctvom Služby Registrovaným užívateľom aj Dodávateľom proti Sťažnosti nebudú zverejnené a budú prístupné len Registrovanému užívateľovi a Dodávateľovi, ktorého sa prípad týka, a Poskytovateľovi služieb (čo sa označuje ako: „Súkromné“).
11) Kliknúť na tlačidlo „Ďalej“;
12)Skontrolovať zhrnutie obsahu podanej Sťažnosti a kliknúť na tlačidlo „Odoslať dodávateľovi“, čo sa rovná odoslaniu Sťažnosti príslušnému Dodávateľovi.
3. Potvrdenie o podaní Sťažnosti bude zaslané e-mailom príslušnému Registrovanému užívateľovi.
4. Ak po výbere Dodávateľa z rozbaľovacieho zoznamu v súlade s odsekom 2 bodom 2 tejto časti Poskytovateľ služieb dostane informáciu o problémoch s doručením prvej správy týkajúcej sa Sťažnosti alebo iných správ Dodávateľovi na Webovej stránke (vrátane nedoručenia), oznámi to Registrovanému užívateľovi prostredníctvom e-mailu a podnikne kroky na zabezpečenie správneho doručenia uvedených správ. Poskytovateľ služieb nezodpovedá za nemožnosť doručenia správ Dodávateľovi, ak je uvedené spôsobené okolnosťami, ktoré nemôže ovplyvniť, alebo za ktoré môže Registrovaný užívateľ. Ak si je Registrovaný užívateľ vedomý okolností, ktoré môžu ovplyvniť problémy pri doručovaní správ Dodávateľovi, môže ich zaslať Poskytovateľovi služieb na e-mailovú adresu info@reklamujteonline.sk
5. Ak v zozname nie je žiadny Dodávateľ a Registrovaný užívateľ pridá novú spoločnosť, pričom Poskytovateľ služieb dostane informácie o problémoch s doručením prvej správy týkajúcej sa Sťažnosti alebo iných správ pre Dodávateľa v rámci Služby (vrátane nedoručenia), môže vymazať uvedenú Sťažnosť alebo správu, o čom bude informovať Registrovaného užívateľa prostredníctvom e-mailu. Okrem toho v uvedenej situácii Poskytovateľ služieb môže z databázy odstrániť Dodávateľa pridaného podľa predchádzajúcej vety. V prípade uvedenom v tomto odseku zašle Poskytovateľ služieb Registrovanému užívateľovi e-mailom oznámenie, že Registrovaný užívateľ môže opätovne zadať údaje o spoločnosti a vykonať podanie Sťažnosti alebo odoslať ďalšiu správu Dodávateľovi. V uvedenom oznámení Poskytovateľ služieb zašle Registrovanému užívateľovi obsah predtým vypracovanej prvej správy v rámci Sťažnosti alebo inej správy s cieľom uľahčiť jeho opätovné odoslanie.
6. Poskytovateľ služieb nenesie zodpovednosť za nesprávne údaje o Dodávateľovi v prípade, že ich Registrovaný užívateľ doplní alebo pridá v súlade s odsekom 2 bod 2 alebo odsekom 5 tejto časti. V situácii uvedenej v predchádzajúcej vete, Poskytovateľ služieb nezodpovedá najmä za problémy alebo nedoručenie prvej správy v rámci Sťažnosti alebo iných správ pre Dodávateľa.
7. Registrovaný užívateľ môže na Webovej stránke zdieľať Sťažnosť s verejným statusom cez sociálne siete ako Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, kliknutím na príslušné tlačidlo s grafikou odkazujúcou na danú webovú stránku. Vyššie uvedené zverejnenie je uskutočnené v súlade s podmienkami a predpismi, ktoré sa vzťahujú na webové stránky uvedené v predchádzajúcej vete.
8. V opise Sťažnosti uvedenom v odseku 2 bod 8 písm. c) sa neuvádzajú žiadne osobné údaje, dôverné alebo iné údaje chránené právnymi predpismi. V prípade, že sa uvedené údaje poskytnú, Poskytovateľ služieb nenesie žiadnu zodpovednosť za dôsledky, ktoré z toho vyplývajú.
9. Kliknutím na tlačidlo „Späť“ počas používania Webovej stránky sa môžete vrátiť späť vykonaním predchádzajúcej činnosti podľa postupnosti opísanej v ods. 2 tejto časti.
10. Kliknutie na tlačidlo „Uložiť koncept“ znamená uloženie Sťažnosti v Účte v stave okamihu tohto kliknutia (to je však možné len po vyplnení poľa „Názov“ týkajúcom sa Sťažnosti), ktorý sa označuje ako „pracovná verzia“. Po vyššie uvedenej akcii bude môcť Registrovaný užívateľ kedykoľvek v budúcnosti dokončiť podanie Sťažnosti. Registrovanému užívateľovi bude zaslaná pripomienka e-mailovou výzvou na dokončenie Sťažnosti do 1 dňa po vykonaní úkonu opísaného v prvej vete tohto bodu.
11. Registrovaný užívateľ si môže skontrolovať stav prípadu v module „Moje sťažnosti“ kliknutím na Avatar umiestnený v pravom hornom rohu Webovej stránky a kliknutím zo zobrazeného zoznamu tlačidla „Moje sťažnosti“ a následným kliknutím na daný modul sťažnosti.
12. Registrovaný užívateľ, ktorý podal Sťažnosť, ju môže zmeniť len raz zo súkromného stavu na verejný stav kliknutím na modul Sťažnosti a potom kliknutím na tlačidlo „zmeniť“ v ľavom hornom rohu modulu „Zobrazenie vašej sťažnosti“. O vykonaní zmeny stavu bude informovaný e-mailom Dodávateľ, ktorého sa údaje týkajú.
13. Po podaní Sťažnosti je Dodávateľovi doručená správa na jeho e-mailovú adresu s informáciami o Sťažnosti s odkazom na modul umožňujúci odoslanie odpovede ohľadom Sťažnosti.
14.Odpoveď na Sťažnosť zo strany Dodávateľa, ako aj ďalšie správy týkajúce sa konkrétneho problému týkajúceho sa Sťažnosti, môžu byť zaslané prostredníctvom príslušného modulu a tlačidiel na Webovej stránke. Odosielanie a prijímanie odpovedí a správ opísaných v predchádzajúcej vete sa potvrdzuje príslušnou e-mailovou správou zaslanou na e-mailovú adresu Dodávateľa, resp. na e-mailovú adresu Registrovaného užívateľa.
15. Ukončenie prípadu v rámci Služieb sa označuje ako „Uzavretie sťažnosti“ a Sťažnosť po uzavretí prípadu sa označuje ako „Uzavreté“. Registrovaný užívateľ môže vykonať uzavretie prípadu kedykoľvek, ak Dodávateľ reagoval v súlade s odsekom 13 tejto časti. Ak Dodávateľ neodpovedal v súlade s odsekom 13 tejto časti do 14 dní od prijatia správy uvedenej v odseku 13, Registrovaný užívateľ môže prípad uzavrieť po uplynutí uvedenej lehoty. Ak chcete uzavrieť Sťažnosť, kliknite na tlačidlo „Uzavretie sťažnosti“, ktoré sa nachádza v dolnej časti modulu „Moje sťažnosti“ uvedeného v odseku 12 tejto časti. Registrovaný užívateľ môže následne oznámiť Poskytovateľovi služieb, či bol prípad úspešne vyriešený alebo nevyriešený, kliknutím na príslušné tlačidlo uvedené v zobrazenej správe. Okrem toho môže Registrovaný užívateľ spolu s informáciami uvedenými v predchádzajúcej vete zaslať Poskytovateľovi služieb správu s komentárom alebo poďakovaním. Odoslanie informácií a správ opísaných v predchádzajúcich vetách sa vykoná kliknutím na tlačidlo „Odoslať“. Odoslaním vyššie uvedenej správy Registrovaný užívateľ súhlasí s jej bezplatným a neobmedzeným používaním spolu s menom a Avatarom Registrovaného užívateľa Poskytovateľom služieb alebo inými subjektmi spolupracujúcimi s Poskytovateľom služieb, najmä s jej zverejnením a šírením na Webovej stránke aj mimo nej neobmedzenému okruhu osôb alebo iných subjektov (napr. na internete), ako aj s jej úpravou. Okrem toho odoslaním vyššie uvedenej správy Registrovaný užívateľ udeľuje Poskytovateľovi služieb licenciu na jej použitie a povoľuje šírenie súvisiaceho odkazu v zmysle časti II, odsekoch 10 až 15 Podmienok.
16.Poskytovateľ služieb vykoná uzavretie prípadu v týchto prípadoch:
1) ak uplynulo 45 dní od poslednej aktivity Registrovaného užívateľa alebo Dodávateľa súvisiacej so Sťažnosťou;
2) ak Sťažnosť porušuje ustanovenia Podmienok alebo ak uvedený postup bude odôvodnený, najmä z právnych dôvodov.
17. Uzavretie prípadu znamená, že po jeho ukončení už nie je možné odosielať odpovede alebo správy a vykonávať s prípadom akúkoľvek činnosť, tak Registrovaným užívateľom, ako aj Dodávateľom, ktorého sa prípad týka. Z uvedeného existujú len dve výnimky:
1) Dodávateľ neposkytol žiadnu odpoveď týkajúcu sa Sťažnosti, ktorá bola uzavretá v súlade s ods. 16 bod 1 tejto časti – Dodávateľovi potom Poskytovateľ služieb e-mailom oznámi možnosť reagovať na uzavretý prípad, pričom tento úkon spôsobí, že uzavretý prípad sa opäť stane Sťažnosťou;
2) Dodávateľ neposkytol žiadnu odpoveď týkajúcu sa Sťažnosti, ktorá bola uzavretá Registrovaným užívateľom v súlade s odsekom 15 tejto časti – v takom prípade je Dodávateľ e-mailom informovaný Poskytovateľom služieb o možnosti adresovať jednu odpoveď na uzavretý prípad, pričom tento úkon spôsobí zverejnenie uvedenej odpovede v súlade s Podmienkami, ale nezmení stav uzavretého prípadu na Sťažnosť.
18.Uzavretie prípadu sa potvrdí správou zaslanou e-mailom Registrovanému užívateľovi, ktorý vykonal uvedený úkon. Okrem toho je o uzavretí prípadu e-mailom informovaný Dodávateľ, ktorého sa prípad týka, a v prípadoch uvedených v odseku 16 e-mailom aj Registrovaný užívateľ, ktorého sa Sťažnosť týka.
19. 7. (siedmy) a 2. (druhý) deň pred uplynutím lehoty uvedenej v odseku 16 bod 1 tejto časti, dostane Registrovaný užívateľ prostredníctvom e-mailu upomienky o tom, že Poskytovateľ služieb vykoná akciu uzavretie prípadu z dôvodu uvedeného v odseku 16 bod 1 tejto časti a informácie o možnosti nezávislého uzavretia prípadu Registrovaným užívateľom v súlade s odsekom 15 tejto časti.
20.Poskytovateľ služieb môže kedykoľvek zmeniť stav prípadu alebo uzavretého prípadu z verejného stavu na súkromný stav, ak prípad alebo uzavretý prípad porušuje zmluvné podmienky alebo ak je vyššie uvedené opatrenie opodstatnené, najmä z právnych dôvodov. Registrovaný užívateľ a Dodávateľ, ktorého sa Sťažnosť alebo uzavretý prípad týka, budú o opatrení uvedenom v predchádzajúcej vete informovaní e-mailom.
21.Poskytovateľ služieb môže kedykoľvek upraviť alebo vymazať Sťažnosť alebo uzavretý prípad, ak Sťažnosť alebo uzavretý prípad porušuje ustanovenia Podmienok alebo je uvedené opatrenie odôvodnené inak, najmä z právnych dôvodov. Registrovaný užívateľ bude informovaný e-mailom o opatrení opísanom v predchádzajúcej vete.
22. Ak Registrovaný užívateľ vytvorí rovnaké prípady v krátkom čase, Poskytovateľ služieb môže z uvedených prípadov odstrániť druhý a ďalšie prípady a ponechať len prvý prípad. Registrovaný užívateľ bude o uvedenej akcii informovaný e-mailom.
23. Poskytovateľ služieb nezodpovedá za pravdivosť, platnosť Sťažnosti.
24. Poskytovateľ služieb nie je subjektom zapojeným do riešenia problému, ktorého sa prípad týka, riešiteľom sporov ani mediátorom. Poskytovateľ služieb iba sprístupňuje Webovú stránku na používanie v súlade s Podmienkami.
25. Poskytovateľ služieb nezaručuje pozitívne riešenie problému, ktorého sa Sťažnosť týka.
26. Služba zahŕňa aj tieto funkcie:
1) Verejne prístupný modul „Zoznam sťažností“, ktorý obsahuje prípady a uzavreté prípady (s verejným statusom) spolu s ich údajmi (prístup do modulu je možný kliknutím na tlačidlo „Zoznam sťažností“ alebo „Zoznam sťažností nahlásených dodávateľom“);
2) Modul „Moje sťažnosti“, ktorý je k dispozícii na účte prihláseného Registrovaného užívateľa a ktorý obsahuje prípady, uzavreté prípady a návrhy spolu s ich podrobnými údajmi týkajúcimi sa príslušného Registrovaného užívateľa;
3) Verejne prístupný modul „Firemná karta“, ktorý obsahuje: informácie o danom Dodávateľovi, tlačidlo „Podajte sťažnosť“ (uvedené v časti VI., ods. 2, bod 1), zoznam Sťažností a uzavretých prípadov s údajmi o nich (týkajúcich sa daného Dodávateľa), ďalšie údaje uvedené v Podmienkach;
4) Verejný modul „Verejné sťažnosti“, ktorý obsahuje údaje a správy týkajúce sa jednotlivých prípadov alebo uzavretých prípadov;
5) Modul „Moje sťažnosti“, ktorý je dostupný v Účte prihláseného Registrovaného užívateľa a obsahuje obsah (vrátane informácií, súborov, správ) týkajúce sa jednotlivých Sťažností alebo uzavretých prípadov súvisiacich s daným Registrovaným užívateľom a ďalšie funkcie opísané v Podmienkach;
6) Modul „Zoznam sťažností nahlásených dodávateľom“, ktorý obsahuje obsah (vrátane informácií, súborov, správ) týkajúci sa jednotlivých Sťažností alebo uzavretých prípadov súvisiacich s daným Dodávateľom a ďalšie funkcionality popísané v Podmienkach (tento modul je dostupný len Dodávateľovi, ktorého sa Sťažnosť alebo uzavretý prípad týka, a je prístupný prostredníctvom odkazu, ktorý tomuto Dodávateľovi poskytne Poskytovateľ služieb);
7) Verejne prístupný modul „Nájdite dodávateľa“, ktorý umožňuje vyhľadávať jednotlivé moduly „Firemná karta“, na ktoré sa odkazuje v zmluvných podmienkach.
27. V rámci modulov uvedených v odseku 26 bodoch 1-3 je možné vyhľadať jednotlivé prípady alebo uzavreté prípady alebo pracovné verzie (prihláseného Registrovaného užívateľa) zadaním textu do poľa „Vyhľadávanie“.
28. V moduloch uvedených v odseku 26 ods. 1 až 3 sa nachádza zoznam prípadov alebo uzavretých prípadov alebo návrhov (prihláseného Registrovaného užívateľa), ktoré sú štandardne zoradené od najnovšej položky (v hornej časti zoznamu) po najstaršiu položku (v dolnej časti zoznamu). Registrovaný užívateľ má však možnosť vybrať si triedenie v rámci zoznamu opísaného v časti predchádzajúcej vete, a to tak, že:
1) kliknutím na tlačidlo „Vybrať“ vedľa výrazu „Zoradiť“ a potom kliknutím na tlačidlo „Od najnovších“, čím sa zoradí od najnovšej položky (v hornej časti zoznamu) po najstaršiu položku (na konci zoznamu), alebo
2) kliknutím na tlačidlo „Vybrať“ vedľa výrazu „Zoradiť“ a potom kliknutím na „Od najstarších“, čím sa zoradí od najstaršej položky (v hornej časti zoznamu) až po najnovšiu položku (na konci zoznamu);
3) kliknutím na tlačidlo „Vybrať“ vedľa výrazu „Zoradiť“ a potom kliknutím na „Vymazať“, čím sa dosiahne vyššie opísané predvolené triedenie.
29. V moduloch uvedených v odseku 26 bodoch 1-3 tejto časti môže Registrovaný užívateľ zúžiť položky zobrazené v zozname uvedenom v odseku 28 tejto časti (filtrovanie):
1) kliknutím na tlačidlo „Vybrať“ vedľa výrazu „Typ činnosti“ a následným kliknutím na jeden z dostupných typov činnosti, čo vedie k zobrazeniu len položiek týkajúcich sa vybraného typu činnosti;
2) kliknutím nad tlačidlo „Vybrať“ vedľa “ Vyberte typ problému“ a potom kliknutím na jeden z dostupných typov problému pre daný typ činnosti, čím sa zobrazia len položky týkajúce sa vybranej činnosti a typu problému;
3 )kliknutím na tlačidlo „Vybrať“ vedľa výrazu „Stav sťažnosti“ a následným kliknutím na jeden z dostupných stavov sťažnosti (možnosť výberu: „Otvorené“ – znamená prípad alebo návrh; „Uzavreté“ – znamená prípad uzavretý), čo vedie k zobrazeniu len položiek súvisiacich s vybraným stavom prípadu;
4) kliknutím na tlačidlo „Vybrať“ vedľa položky „Typ činnosti“ alebo „Vyberte typ problému“ alebo „Stav sťažnosti“ a potom kliknutím na tlačidlo „Vymazať“, čo spôsobí odstúpenie od príslušného spôsobu filtrovania.
30. Až do uzavretia Sťažnosti sa prípad označuje ako „otvorený“.
31. Poskytovateľ služieb môže zmeniť údaje týkajúce sa Dodávateľov v zozname uvedenom v ods. 2 bod 2 tejto časti. Okrem toho môže Poskytovateľ služieb v prípade duplicity dvoch rovnakých Dodávateľov v zozname uvedenom v predchádzajúcej vete, upraviť, aby zostal v zozname Dodávateľov len raz.
VII. POUŽÍVANIE WEBOVEJ STRÁNKY DODÁVATEĽMI
1. Prostredníctvom činnosti:
1) odoslaním odpovede týkajúcej sa Sťažnosti, ako je uvedené v časti VI. ods. 13. Podmienok, alebo
2) zaslaním loga uvedeného v odseku 2 tejto časti Dodávateľ zároveň akceptuje Podmienky, ktorých obsah je Dodávateľovi poskytnutý aj ako príloha správy podľa bodu 13. časti VI. vo formáte PDF. Súhlas Dodávateľa s Podmienkami mu umožňuje používať Webovú stránku a funkcie Webovej stránky určené výlučne pre Dodávateľov. Dodávateľ akceptovaním vyššie uvedených Podmienok predovšetkým súhlasí s tým, aby odpovede, správy a akýkoľvek iný obsah, ktorý zaslal v súvislosti s prevádzkou Webovej stránky, boli v súlade s ustanoveniami Podmienok dostupné všetkým používateľom internetu.
2. V rámci funkcií Webovej stránky môže Dodávateľ nahrať svoje logo, aby bolo zverejnené na webovej lokalite. Príslušný modul na tento účel sa nazýva „Pridajte logo spoločnosti“ a nachádza sa v spodnej časti modulu, ktorý umožňuje zaslať odpoveď týkajúcu sa Sťažnosti, ako je uvedené v časti VI. bode 13 Podmienok. Uvedený modul „Pridajte logo spoločnosti“ obsahuje:
1) povinné zaškrtávacie políčko, ktorého zaškrtnutím Dodávateľ súhlasí so zverejnením predloženého loga Dodávateľ na Webovej stránke, pričom osoba vykonávajúca tento úkon vyhlasuje, že je osobou oprávnenou udeliť tento súhlas;
(2) povinné polia na zadanie mena osoby, ktorá predkladá uvedené logo a udelenie súhlasu uvedeného v ods. 1 tejto časti;
3) tlačidlo „Pridať logo“, ktorého kliknutím sa umožní odoslanie grafického súboru s logom Dodávateľa.
3. Dodávateľ v súlade s vyššie uvedeným bodom 2 súhlasí s tým, že predložené logo môže byť uverejnené na Webovej stránke a vyhlasuje, že má právo predložiť logo a že týmto konaním neporušuje práva iných subjektov.
4. Osoba vykonávajúca činnosti uvedené v ods. 2 tejto časti vyhlasuje, že:
1) ona a Dodávateľ majú právo na zaslanie loga a udelenie súhlasu s jeho zverejnením na Webovej stránke a týmito aktivitami nedochádza k porušovaniu práv iných subjektov;
2) je osoba oprávnená udeliť individuálny súhlas na zverejnenie zaslaného loga Dodávateľa na Webovej stránke v súlade s ods. 2 tejto časti.
5. Dodávateľ a osoba vykonávajúca činnosti podľa ods. 2 tejto časti sú zodpovedné za akékoľvek dôsledky súvisiace s nepravdivosťou vyhlásení a záruk uvedených v ods. 2-4 tejto časti.
6. Dodávateľ dostane potvrdenie o zverejnení loga e-mailom.
7. Dodávateľ môže kedykoľvek požiadať o zastavenie zverejňovania svojho loga zaslaného v súlade s ods. 2 tejto časti zaslaním správy Poskytovateľovi služieb na e-mailovú adresu alebo poštovú adresu uvedenú v časti XI. Podmienok.
VIII. OSOBNÉ ÚDAJE
1. Spotrebiteľská organizácia je prevádzkovateľom osobných údajov Registrovaných užívateľov.
2. Právny základ pre spracúvanie osobných údajov Registrovaných užívateľov zo strany Spotrebiteľskej organizácie je nevyhnutnosť pre plnenie Zmluvy, ktorej je Registrovaný užívateľ zmluvnou stranou, alebo ak je potrebné vykonať úkony pred uzavretím Zmluvy na žiadosť Registrovaného užívateľa.
3. Právny základ pre spracúvanie osobných údajov Dodávateľovi (ak sú tieto údaje poskytnuté) zo strany Spotrebiteľskej organizácie je založený na oprávnenom záujme – umožniť pridanie obsahu na Webovú stránku v súvislosti s funkciami Služieb určených výlučne pre Dodávateľov.
4. V rozsahu, ktorý neupravujú Podmienky platia zásady ochrany osobných údajov dostupné na www.reklamujteonline.sk
IX. SŤAŽNOSTI
1. Akékoľvek sťažnosti, najmä pokiaľ ide o Služby, môže podať Registrovaný užívateľ:
1) elektronicky na nasledujúcu e-mailovú adresu: info@reklamujteonline.sk alebo
2) písomne na adresu Spotrebiteľskej organizácie.
2. Odporúča sa, aby Registrovaný užívateľ v popise sťažnosti uviedol:
1) informácie o predmete sťažnosti (zistené nezrovnalosti), najmä: okolnosti, druh a dátum výskytu nezrovnalostí;
2) žiadosť o riešenie;
3) kontaktné údaje, najmä poštová adresa alebo e-mailová adresa.
3. Požiadavky uvedené v odseku 2 tejto časti sú len odporúčania a nemajú vplyv na platnosť podanej Sťažnosti.
4. Poskytovateľ služieb odpovedá na sťažnosť bezodkladne, najneskôr do 14 dní odo dňa jej prijatia, pričom Registrovanému užívateľovi odpovie písomnou formou alebo iným preukázateľným spôsobom (napr. e-mailom).
X. MIMOSÚDNE RIEŠENIE SPOROV, ODŠKODNENIE A VYMOŽITEĽNOSŤ PRÁVA
Podrobné informácie pre spotrebiteľov o možnostiach mimosúdneho riešenia sporov, nápravy a pravidiel prístupu k týmto možnostiam nájdete pod nasledujúcou adresou: https://www.sospotrebitelov.sk/alterantivne-riesenie-sporov/?doing_wp_cron=1712230849.6963601112365722656250
XI. KONTAKT
Poskytovateľa služieb môžete kontaktovať nasledovne:
1) elektronicky na e-mailovú adresu: info@reklamujteonline.sk alebo
2) písomne na adresu Spoločnosti ochrany spotrebiteľov (S.O.S), Poprad.
XII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
1. Poskytovateľ služieb môže kedykoľvek zmeniť Podmienky najmä z nasledujúcich dôvodov:
1) zmena postupu pri uzatváraní Zmluvy;
2) zmena rozsahu poskytovaných Služieb;
3) zmena technických podmienok poskytovania elektronických služieb alebo podmienok používania Webovej stránky;
4) potreba prispôsobiť Podmienky platným právnym predpisom resp. súdnym rozhodnutiam, odporúčaniam alebo odporúčaniam príslušných orgánov a/alebo organizácií;
5) zmena zásad ochrany osobných údajov;
6) potreba odstrániť akékoľvek nejasnosti, chyby alebo administratívne chyby v Podmienkach;
7) zmena údajov Poskytovateľa služieb alebo iných údajov súvisiacich s Webovou stránkou, Službami, právnymi predpismi;
8) zmena uverejnených telefónnych čísel, elektronických adries alebo odkazov v Podmienkach;
9) zmena funkčnosti Webovej stránky;
10) zmena služieb Webovej stránky;
11) zavádzanie doplnkových služieb na Webovú stránku;
12) zavedenie poplatkov za služby poskytované v rámci Webovej stránky;
13) predstavenie platených služieb na Webovej stránke.
2. Zmenené podmienky sú pre Registrovaného užívateľa záväzné, ak bol oboznámený so zmenenými Podmienkami a nevypovedal Zmluvu do 14 dní odo dňa oznámenej zmeny Podmienok (za predpokladu, že sa zmeny týkajú iných skutočností, ako sú uvedené v odseku 1 body 6-8 tejto časti). Ak Registrovaný užívateľ v súlade so znením tohto odseku vypovie Zmluvu, Poskytovateľ služieb uzavrie záležitosti týkajúce sa tohto Registrovaného užívateľa.
3. Zmenené Podmienky sú záväzné pre Dodávateľa, ktorý predtým akceptoval Podmienky v súlade s časťou VII., odsek 1 Podmienok, ak bol uvedený Dodávateľ riadne informovaný o zmene Podmienok a do 14 dní od oznámenia zmeny Podmienok neposkytol Poskytovateľovi služieb správu o neakceptovaní zmeny (za predpokladu, že sa zmeny týkajú iných skutočností, ako sú uvedené v odseku 1, body 6-8 tejto časti). V prípade neakceptovania zmien Podmienok zo strany Dodávateľa uvedených v tomto odseku Poskytovateľ služieb uzavrie záležitosti týkajúce sa tohto Dodávateľa.
4. Ak dôjde k zmenám Podmienok, Poskytovateľ služieb zverejní konsolidované znenie Podmienok na Webovej stránke.
5. Poskytovateľ služieb môže Zmluvu kedykoľvek vypovedať s výpovednou lehotou 45 dní. Ak sa tak stane, po uplynutí výpovednej lehoty Poskytovateľ služieb uzavrie Sťažnosti týkajúce sa Registrovaného užívateľa, s ktorým bola Zmluva ukončená. Okrem toho po uplynutí výpovednej lehoty sa Účet Registrovaného užívateľa vymaže a Registrovaný užívateľ už nemôže vykonávať činnosti vyhradené pre Registrovaného užívateľa v súlade s Zmluvou a v súlade s Podmienkami.
6. Akékoľvek ukončenie Zmlúv uvedených v týchto Podmienkach musí byť vykonané v písomnej podobe, čo znamená, že sa môže uskutočniť napríklad e-mailom.
7. Právo platné pre všetky záležitosti týkajúce sa prevádzky Webovej stránky vrátane Zmluvy, sa riadi slovenským právnym poriadkom.
8. Vo všetkých záležitostiach, ktoré nie sú upravené týmito Podmienkami, sa uplatňujú ustanovenia všeobecne platného slovenského práva, najmä ustanovenia Občianskeho zákonníka a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
9. Všetky spory týkajúce sa fungovania Webovej stránky, Služieb a zmluvných podmienok budú riešené príslušnými slovenskými súdmi.
10. Poskytovateľ služieb môže v rámci iných webových stránok, ako je Webová stránka, poskytovať aj iné služby (platené aj neplatené), na ktoré sa nevzťahujú tieto Podmienky. V takýchto prípadoch sú zásady používania jednotlivých doplnkových služieb ponúkaných Poskytovateľom služieb a ich rozsah uvedené v osobitných podmienkach týchto služieb. Podmienkou využívania doplnkových služieb je súhlas s podmienkami týchto služieb.
11. Podmienky nadobúdajú účinnosť 1. 9. 2024