
Najčastejšie otázky a odpovede týkajúce sa možných problémov s prevádzkou webovej stránky
Svoju sťažnosť môžete dodávateľovi nahlásiť v niekoľkých jednoduchých krokoch. Najprv kliknite na tlačidlo „Podajte sťažnosť“ a do vyhľadávača zadajte názov dodávateľa. Z ponúkaného zoznamu vyberte požadovaného dodávateľa alebo možnosť „Pridajte nového dodávateľa“ a kliknite na tlačidlo „Ďalej“.
Krok 1: Skontrolujte podrobnosti o dodávateľovi alebo ich vyplňte, ak pridávate nového dodávateľa.
Krok 2: Vyberte typ problému, ktorý chcete nahlásiť.
Krok 3: Prihláste sa alebo si vytvorte bezplatný účet.
Krok 4: Popíšte svoj problém, kroky, ktoré ste doteraz podnikli a výsledok, ktorý chcete dosiahnuť, priložte dokumenty a uveďte, či má byť záležitosť verejná alebo súkromná.
Krok 5: Potvrďte a odošlite svoju sťažnosť.
Ak sa názov hľadaného dodávateľa vo vyhľadávači nezobrazí, môžete vybrať možnosť „Pridať nového dodávateľa“. Po prechode na Krok 1 (Údaje o dodávateľovi) môžete vyplniť povinné polia alebo využiť možnosť stiahnuť si údaje z Obchodného registra – potom do druhého poľa zadajte IČO spoločnosti. Je potrebné uviesť e-mailovú adresu, na ktorú bude zaslaná sťažnosť. Ak nepoznáte identifikačné číslo dodávateľa alebo e-mailovú adresu, skúste ich nájsť na internete alebo na dokumente, ktorý súvisí s vašou sťažnosťou, napríklad pokladničný blok alebo iný doklad o predaji.
Po odoslaní sťažnosti dodávateľovi ju už nemôžete zrušiť ani upravovať jej obsah. Môžete však poslať ďalšiu správu, keď napríklad zistíte, že niektoré údaje v prvej správe boli nesprávne alebo niečo chýbalo. Dodávateľ dostane nové upozornenie, keď bude odoslaná ďalšia správa, a uvidí všetky správy od vás v zobrazení prípadov.
Ak si neželáte, aby bola sťažnosť verejne viditeľná na našej webovej stránke, môžete sami zmeniť jej stav na súkromný.
Ak vám dodávateľ odpovedal alebo uplynulo 14 dní bez akejkoľvek odpovede zo strany dodávateľa – môžete sťažnosť uzavrieť a označiť, či bol váš problém vyriešený alebo nie.
Všetky možnosti špecifické pre danú sťažnosť sú dostupné v zobrazení sťažnosti v časti „Moje sťažnosti“.
Pohľad na už nahlásenú sťažnosť nájdete v sekcii „Moje sťažnosti“. Každá sťažnosť, ktorá bola zaslaná dodávateľovi, má súkromný alebo verejný status. Súkromný stav znamená, že obsah prípadu nie je verejne dostupný na webovej stránke. Verejný status zase znamená, že obsah sťažnosti aj reakcie dodávateľa naň sú viditeľné pre používateľov stránky.
Po zadaní pohľadu na konkrétnu sťažnosť môžete zmeniť prvý vytvorený stav z verejného na súkromný alebo zo súkromného na verejný. Ak to chcete urobiť, kliknite na tlačidlo [zmeniť] vedľa značky stavu. Keď zmeníte svoj stav zo súkromného na verejný, už ho nebude možné znova zmeniť.
Naša webová stránka vám umožňuje pridať k vašej správe prílohy súvisiace so sťažnosťou. Je to možné pri vypĺňaní údajov sťažnosti (Krok 4) alebo pri odosielaní ďalšej správy k existujúcej sťažnosti. Webová stránka vám umožňuje pridať maximálne 10 súborov s maximálnou veľkosťou 10 MB v obľúbených formátoch, napr. jpg, png, pdf.
Ak máte problémy s pridávaním príloh, možno nie sú splnené obmedzenia veľkosti alebo počtu. Okrem toho sa môže stať, že doplnkový softvér, ktorý používate, zablokuje možnosť pridávať prílohy. Môžu to byť doplnky webového prehliadača, ktoré blokujú funkcie a/alebo obsah, napríklad siete VPN, alebo blokujú kontextové okná vrátane reklám. Takýto dodatočný softvér môžete dočasne vypnúť a skontrolovať, či pridanie prílohy funguje.
Na vytvorenie a odoslanie sťažnosti je potrebné internetové pripojenie. Naša webová stránka vám tiež umožňuje uložiť koncept sťažnosti (Krok 4). Ak potrebujete viac času na prípravu sťažnosti a nechcete riskovať problémy s internetovým pripojením, odporúčame vám použiť možnosť uložiť koncept, aby ste potom mohli jednoducho dokončiť proces odoslania sťažnosti.
Môže sa tiež stať, že z technických príčin naša stránka v danom momente nefunguje správne. Kontaktujte nás a popíšte problém. Urobíme všetko pre to, aby sme ho okamžite opravili.